tisdag 3 april 2012

Nytt liv!

Jag tror det är dags igen! Många försök har det blivit - att regelbundet skriva blogginlägg. Än har jag inte lyckats hålla det mer än ett par veckor... Men nu är det annorlunda - separerad sedan ett par veckor och det innebär mer tid över och mycket mycket i hjärnan som rör sig... Lite terapi kommer det nog bli och det får ni har överseende med. har fått tips att "skriva av mig" och jag vet sedan tidigare att det hjälper till att komma vidare och inte "fastna" i sin "bubbla". Mitt mål är att att utvecklas och lära av livet - vad som än händer! Jag måste nu hitta min stil - min LIVstil! Jag har ignorerat mycket alldeles för länge - skjutit upp saker till förmån för annat mindre viktigt (tyvärr). Men så blir det - en av mina största utmaningar är just det - att INSE att inget eller ingen är perfekt! Att livet är mer än så; så mycket mer än prestation, yta och prylar!

Det är dags att börja älska sig själv och ta vara på alla möjligheter som dyker upp!

Kram Miss M

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar