fredag 9 april 2010

Välkommen in i butiken!

Nu är den äntligen öppen; Zoolidare - Passion for People and Planet ! Om än inte riktigt "färdig-layoutad" men förhoppningsvis funktionsduglig och "shopvänlig"! Välkommen in och ta en titt - www.zoolidare.com!

Här (på Miss Minimalistic) kommer jag i fortsättningen att blogga om mig själv - människan, kvinnan, dottern, mamman, sambon, företagaren, minimalisten, idealisten, perfektionisten, "eko-listen" (ja, jag älskar att hitta på egna ord), drömmaren... och mina tankar om en mer hållbar livsstil och en harmoniskt vardag. Inte för att jag kan påstå att jag lever så nu - tvärtom kämpar jag varje dag med småbarn, trötthet, "dålig ekonomi" och ett nystartat företag som i skrivande stund bara har fått in en beställning...!

Ja, ja... det är som det är och jag är glad för det! Äntligen får jag förverkliga min dröm om ett eget företag och har kanske på ett sätt kommit ett steg närmare önskan om ett mer oberoende liv!

Vi ses snart igen!
Kram Miss M

2 kommentarer:

  1. Ekologisten!!! Vad fin sidan blev tillslut!!! Jättefina bilder på barnkläderna och bilderna på Anton som posar med kalsongerna är oslagbara.

    Igår hade vi odlingsgathering här på smålands. Alla som ville fick komma ner på gården och påta. Jag säger till nästa gång det händer så får ni komma förbi! Min fönsterkam har kryddodling istället för damm, och här väntar en nysatt Aloe på dig och din man!

    Peace Jossi

    SvaraRadera
  2. Lycka till med Zoolidare. Samla alla positiva tankar i den lilla röda väskan och släng genast bort allt negativt i den svarta. Öppna den lilla röda då och då och andas in. I den svarta läggs allt på botten och kommer aldrig mera ut. Ha tålamod min Ängel och lev i nuet så ordnar allt sig. Du vet mitt ordspråk: Det finns inga hinder bara möjligheter. Puss på Dig. / Mamma

    SvaraRadera